1996-2017

Na hudebním trhu se celkem často objevují různé předělávky písní Beatles. V naprosté většině se jim ale nedaří vyrovnat se kvalitě originálu, natož jej třeba jen chvílemi překročit. Do rozsáhlé řady těchto alb se zařadila i deska, kterou v červnu 2005 vydala společnost Koch Records, domovská společnost Ringo Starra. Parta, která se na albu podílela, má bohaté zkušenosti z elektronické tvorby, a tak není divu, že i na této desce se držela svého kopyta.

Hned úvodní píseň Tomorrow never knows se snaží posluchače příjemně navnadit. Na první poslech je to vkusně udělaná předělávka, která se snaží udržet atmosféru původní písně. Na druhý poslech je celkem jasné, že to nebyl zase takový problém. Už v originále je tato skladba jakoby určena pro překopání v elektronickém věku. Další skladby už působí jako vata: nevýrazné, bez jakéhokoli nápadu, nudné, elektronicky studené, urážející. Občas i nepříjemné pro ucho posluchače, jako v případě Blackbird, Something, Let it be nebo Strawberry field forever. Mezi poslouchatelné pak můžeme kromě už zmíněné úvodní písně zařadit jen Eleanor Rigby (možná i proto, že je bez zpěvu). Protikladem je jí přímo odporná, silně nepříjemná předělávka I want you (She's so heavy), která v této nové podobě od Jette-Ives postrádá jakoukoli soudržnost. Za malou zmínku ještě stojí drsné dravé smyčce v Because. Původní zpěv v originálu ale nic nenahradí a výsledek je stejný jako u předchozích skladeb tohoto elektronického díla.

I když výsledné dílo působí jako celek velmi kompaktně, je to ve skutečnosti pouze proto, že z něho nevyčnívá jediná skladba, která by stála za to, aby se k ní posluchač někdy vrátil. Z tohoto důvodu album doporučuji pouze nejzarytějším sběratelům všeho, na čem je napsáno magické slovíčko Beatles. Upozorňuji, že na obal cédéčka bude jen léta usedat prach, protože pochybuji o tom, že jeho majitel by si ho pustil více než jednou.

Tomorrow never knows - Jay Atwood, Susan MacCorkle
While my guitar gently weeps - Natural 1
Blackbird - Eros