Album vznikalo velmi rychle, protože je EMI chtěla uvést na trh před vánocemi. Spěch se odrazil nejen v kvalitě nahrávek, ale hlavně ve výběru skladeb, kde převažují převzatá čísla. Oproti předchozím bezstarostným textům jsou vlastní písně skupiny poněkud vážnější, znatelný je vliv Boba Dylana.

27.11. 1964 Parlophone PCS 3062
Producent: George Martin
34:13

No reply (2:17)
I'm a loser (2:33)
Baby's in black (2:07)
Rock and roll music (2:33)
I'll follow the sun (1:50)
Mr. Moonlight (2:36)
Medley: Kansas city / Hey, hey, hey, hey (2:33)
Eight days a week (2:45)
Words of love (2:14)
Honey don't (2:59)
Every little thing (2:04)
I don't want to spoil the party (2:35)
What you're doing (2:34)
Everybody's trying to be my baby (2:23)

No reply
(Lennon-McCartney)

Nahráno: 3.6., 30.9. 1964, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 8/8
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Ken Scott, Mike Stone
Lennon - dvojmo nahraný zpěv, akustická rytmická kytara, tleskání
McCartney - doprovodný zpěv, baskytara, tleskání
Harrison - akustická rytmická kytara, tleskání
Starr - bicí, tleskání
George Martin - piano

Píseň napsal Lennon pravděpodobně o dovolené v květnu 1964. Vycházel z hitu Silhouettes od Rays. Byla nahrána 3.6. jako demo pro zpěváka Tommyho Quicklyho. Nahrání skladby si vyžádalo osm pokusů a konečný mix zachycuje Beatles ve stadiu, kdy začínají ovládat studiové finesy a používají k vytvoření hloubky a prostoru vrstvení stop a echo.
This happened once before
when I came to your door no reply
they said it wasn't you
but I saw you peep through your window
I saw the light, I saw the light.

I know that you saw me
cause I looked up to see your face
I tried to telephone
they said you were not home that's a lie
cause I know where you've been
I saw you walk in your door
I nearly died, I nearly died.

Cause you walked hand in hand
with another man in my place
if I were you I'd realize that I
love you more than any other guy
and I'll forgive the lies that I
heard before when you gave me no reply.

I tried to telephone
they said you were not home that's a lie
cause I know where you've been
I saw you walk in your door
I nearly died, I nearly died.

Cause you walked hand in hand
with another man in my place
no reply no reply.

© 1964 Northern Songs Ltd.
Stalo se to nedávno
když jsem přišel k tvým dveřím - žádná odpověď
řekli mi, žes to nebyla ty
ale já jsem tě viděl vykouknout z tvého okna
a zahlédl jsem světlo, viděl jsem světlo.

Vím, žes mě viděla
protože jsem zahlédl tvou tvář
pokoušel jsem se ti telefonovat
řekli mi, že nejsi doma, ale byla to lež
protože vím, kde jsi byla
viděl jsem tě vcházet do dveří
málem jsem umřel, málem jsem umřel.

Protože ses vedla za ruku
s jiným mužem místo mě
kdybych byl tebou, přišel bych na to
že tě miluji víc než kdo jiný
a tak ti odpouštím ty lži
které jsem slyšel předtím, když ses mi zapírala.

Pokoušel jsem se ti telefonovat
řekli mi, že nejsi doma, ale byla to lež
protože vím, kde jsi byla
viděl jsem tě vcházet do dveří
málem jsem umřel, málem jsem umřel.

Protože ses vedla za ruku
s jiným mužem místo mě
neozýváš se, neodpovídáš.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

I'm a loser
(Lennon-McCartney)

Nahráno: 14.8. 1964, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 8/8
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Ron Pender
Lennon - zpěv, akustická rytmická kytara, foukací harmonika
McCartney - doprovodný zpěv, basová kytara
Harrison - sólová kytara
Starr - bicí, tamburina

Píseň byla napsána v létě 1964 a Lennon přiznává, že je to jeho první skladba dylanovského období.
I'm a loser
I'm a loser and I'm not what I appear to be.

Of all the love I have won or have lost
there is one love I should never have crossed
she was a girl in a million my friend
I should have known she would win in the end.

I'm a loser and I lost someone who's near to me
I'm a loser and I'm not what I appear to be.

Although I laugh and I act like a clown
beneath this mask I am wearing a frown
my tears are falling like rain from the sky
is it for her or myself that I cry.

I'm a loser ...

What have I done to deserve such a fate
I realize I have left it too late
and so it's true pride comes before a fall
I'm telling you so that you won't lose all.

I'm a loser ...

© 1964 Northern Songs Ltd.
Jsem smolař
jsem smolař a nejsem tím, kým se zdám.

Ze všech lásek, které jsem kdy získal nebo ztratil
je jen jedna, kterou jsem nikdy neměl potkat
byla jednou dívkou z miliónu, příteli
měl jsem tušit, že nakonec vyhraje ona.

Jsem smolař a ztratil jsem někoho blízkého
jsem smolař a nejsem tím, kým se zdám.

Ačkoli se směju a chovám se jak šašek
pod touto škraboškou mám čelo plné vrásek
moje slzy skapávají jako déšť z oblohy
pláču kvůli ní nebo sám nad sebou?

Jsem smolař ...

Copak si zasloužím takový osud
zjistil jsem, že jsem to nechal zajít příliš daleko
a potvrdilo se, že pýcha předchází pád
říkám ti to, abys sám neztratil všechno.

Jsem smolař ...

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Baby's in black
(Lennon-McCartney)

Nahráno: 11.8. 1964, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 14/14
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Ron Pender
Lennon - zpěv, akustická rytmická kytara
McCartney - zpěv, basová kytara
Harrison - sólová kytara
Starr - bicí

Píseň napsal John s Paulem v hotelovém pokoji na turné a byla natočena na čtrnáct zmatených pokusů, což zabralo celý večer. I přes jejich nespokojenost s výsledkem píseň okouzlila fanoušky natolik, že se skladba stala na další tři roky součástí jejich programu.
Oh dear what can I do
baby's in black and I'm feeling blue
tell me oh what can I do?

She thinks of him
and so she dresses in black
and though he'll never come back
she's dressed in black.

Oh dear ...

I think of her
but she thinks only of him
and though it's only a whim
she thinks of him.

Oh how long will it take
till she sees the mistake
she has made
dear what can I do
baby's in black and I'm feeling blue
tell me oh what can I do?

Oh how long will it take ...

She thinks of him
and so she dresses in black
and though he'll never come back
she's dressed in black.

Oh dear ...

© 1964 Northern Songs Ltd.
Drahá, co mám dělat
dívka je v černém a já jsem smutný
řekni mi, co mám dělat?

Myslí na něj
a tak se obléká do černého
ačkoli on se nikdy nevrátí
obléká se do černého.

Drahá ...

Myslím na ni
ale ona myslí pouze na něj
ačkoli je to jen rozmar
ona myslí na něj.

Ach, jak dlouho to potrvá
než pozná svou chybu
kterou udělala
drahá, co mám dělat
dívka je v černém a já jsem smutný
řekni mi, co mám dělat?

Ach, jak dlouho to potrvá ...

Myslí na něj
a tak se obléká do černého
ačkoli on se nikdy nevrátí
obléká se do černého.

Drahá ...

© 2000 Rigby

Rock and roll music
(Berry)

Nahráno: 18.10. 1964, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 1/1
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Geoff Emerick
Lennon - zpěv, rytmická kytara
McCartney - baskytara
Harrison - akustická kytara
Starr - bicí
George Martin - piano

Natočeno pro zaplnění volného místa na albu. Píseň byla nahrána na jeden zátah po Everybody's trying to be my baby. Narozdíl od ní byla tato skladba stále na playlistu živých vystoupení a je to znát.
Just let me hear some of that rock and roll music
any old way you choose it
it's got a back beat, you can't lose it
any old time you use it
it's gotta be rock and roll music
if you wanna dance with me
if you wanna dance with me.

I've got no kick against modern jazz
unless they try to play it too darn fast
and loose the beauty of the melody
until it sounded like a symphony.

That's why I go for that rock and roll music
any old way you choose it ...

I took my loved one over 'cross the tracks
so she can hear my man avail a sax
I must admit they have a rockin' band
man, they were blowin' like a hurricane.

That's why I go for that rock and roll music ...

Way down south they had a jubilee
them Georgia folks they had a jamboree
they're drinkin' home brew from a wooden cup
the folks that dancin' where all shook up.

And started playin' that rock and roll music ...

Go get to hear 'em play a tango
and in the mood they take a mambo
it's way to early for a congo
so keep a rockin' that piano.

That's why I go for that rock and roll music ...

© Jewel Music Ltd.
Tak nechte mě poslouchat rock and roll
berte to, jak chcete
je to nářez, nemůžeš ztratit rytmus
pokaždé, když to spustíte
musí to být rock and roll
jestli chceš tancovat se mnou
jestli chceš tancovat se mnou.

Nemám nic proti modernímu džezu
pokud se nepokoušejí hrát příliš rychle
až se krása melodie ztratí
a zní to pak jako symfonie.

Proto chodím radši na rock and roll
berte to, jak chcete ...

Vzal jsem svou milou poslechnout si pár skladeb
tak teď uslyší hrát naživo saxofon
musím uznat, že jejich kapela šlape
člověče, foukají do toho jako hurikán.

Proto chodím radši na rock and roll ...

Tam dole na jihu slavili
chlápci z Georgie dali pořádný flám
pili domácí pálenku z dřevěných šálků
lidé tančili a natřásali se.

A začli hrát rock and roll ...

Jdi si poslechnout, jak hrajou tango
a v náladě si střihnou mambo
ještě je brzy na conga
tak válejte dál na piáno.

Proto chodím na rock and roll ...

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

I'll follow the sun
(Lennon-McCartney)

Nahráno: 18.10. 1964, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 8/8
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Geoff Emerick
McCartney - zpěv, akustická sólová kytara
Lennon - doprovodný zpěv, akustická rytmická kytara
Harrison - sólová kytara
Starr - perkuse

Píseň napsal McCartney během léta 1960 v Hamburku. Podle prvního bubeníka Beatles Pete Besta ji osmnáctiletý Paul hrál na piano mezi jednotlivými vystoupeními a radostně každému v doslechu oznamoval: "Napsal jsem píseň." Skladba byla natočena na sedm pokusů a až do posledního záznamu byla opatřena sólem na akustickou kytaru.
One day you'll look to see I've gone
but tomorrow may rain so I'll follow the sun
someday you'll know I was the one
but tomorrow may rain so I'll follow the sun.

And now the time has come
and so my love I must go
and though I lose a friend
in the end you will know oh.

One day you'll find that I have gone
but tomorrow may rain so I'll follow the sun
but tomorrow may rain so I'll follow the sun.

And now the time has come
and so my love I must go
and though I lose a friend
in the end you will know oh.

One day you'll find that I have gone
but tomorrow may rain so I'll follow the sun.

© 1964 Northern Songs Ltd.
Jednoho dne uvidíš, že jsem pryč
ale zítra může pršet, tak půjdu za sluncem
jednou poznáš, že jsem byl ten pravý
ale zítra může pršet, tak půjdu za sluncem.

A teď přišel čas
a tak musím jít, má lásko
i když ztratím přítelkyni
nakonec to poznáš.

Jednoho dne zjistíš, že jsem odešel
ale zítra může pršet, tak půjdu za sluncem
ale zítra může pršet, tak půjdu za sluncem.

A teď přišel čas
a tak musím jít, má lásko
i když ztratím přítelkyni
nakonec to poznáš.

Jednoho dne zjistíš, že jsem odešel
ale zítra může pršet, tak půjdu za sluncem.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Mr. Moonlight
(Johnson)

Nahráno: 14.8., 18.10. 1964, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 8/4,8
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Ron Pender, Geoff Emerick
Lennon - zpěv, akustická rytmická kytara
McCartney - doprovodný zpěv, basová kytara, Hammondovy varhany
Harrison - doprovodný zpěv, sólová kytara, africký buben
Starr - perkuse

Píseň byla nahrána stejný den jako I'm a loser. Pořídily se čtyři verze a o dva měsíce později se předělaly.
Mr. Moonlight!

You came to me one summer night
and from your beam you made my dream
and from the whirl you sent my girl
and from above you sent us love
and now she is mine, I think you're fine
cause we love you, Mr. Moonlight.

Mr. Moonlight come again please
here I am on my knees begging if you please
and the night you don't come my way
I pray and pray more each day
cause we love you, Mr. Moonlight.

And the night you don't come my way
I pray and pray more each day
cause we love you, Mr. Moonlight.

Mr. Moonlight come again please
here I am on my knees begging if you please
and the night you don't come my way
I pray and pray more each day
cause we love you, Mr. Moonlight.

Mr. Moonlight, Mr. Moonlight ...

© 1962 Lowery-Chappell Music Ltd.
Pane Měsíčníku!

Jedné letní noci jsi přišel ke mně
a po tvém paprsku jsi mi poslal sen
a otočil ses a poslal jsi mi dívku
a shora jsi nám poslal lásku
a teď je ona moje, myslím, že jsi skvělý
proto tě máme rádi, pane Měsíčníku.

Pane Měsíčníku, přijď znovu, prosím
klečím na kolenou, buď tak hodný, prosím tě
a když v noci nejdeš okolo
prosím a prosím každý den víc a víc
protože tě máme rádi, pane Měsíčníku.

A když v noci nejdeš okolo
prosím a prosím každý den víc a víc
protože tě máme rádi, pane Měsíčníku.

Pane Měsíčníku, přijď znovu, prosím
klečím na kolenou, buď tak hodný, prosím tě
a když v noci nejdeš okolo
prosím a prosím každý den víc a víc
protože tě máme rádi, pane Měsíčníku.

Pane Měsíčníku, pane Měsíčníku ...

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Medley: Kansas City / Hey, hey, hey, hey
(Leiber-Stoller/Penniman)

Nahráno: 18.10. 1964, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 2/1
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Geoff Emerick
McCartney - sólový zpěv, baskytara
Lennon - doprovodný zpěv, rytmická kytara
Harrison - doprovodný zpěv, sólová kytara
Starr - bicí
George Martin - piano

Nahráno během volného dne turné po Spojeném království. Píseň je jedním z nejlepších coverů nahraných Beatles.
Ah Kansas City
gonna get my baby back home, yeah yeah
I'm going to Kansas city
gonna get my baby back home, yeah yeah
well, it's a long long time
since my baby's been gone.

Ah Kansas City
gonna to get my baby on time, yeah yeah
I'm going to Kansas City
gonna get my baby on time, yeah yeah
it's just a one, two, three, four
five, six, seven, eight, nine, wah.

Hey hey hey hey
hey baby, oh now girl
I said yeah no pal
now now now now
tell me baby
what's been wrong with you.

Hey hey hey hey
hey now baby, hey now girl
I said yeah no pal
now now now now
tell me baby
what's been wrong with you.

Well I'll say bye
bye bye baby bye bye
oh so long
bye bye baby I'm gone
yeah I said
bye bye baby bye bye
bye bye bye bye.

© 1952 P. Maurice Music Publ. Co. Ltd./EMI, ATV Music Ltd.
Ach Kansas City
musím přivést svou milou zpět domů
přijíždím do Kansas City
abych přivedl svou milou zpět domů
je to už hodně dlouho
co ode mě moje milá odešla.

Ach Kansas City
musím včas přivést svou milou zpět domů
přijíždím do Kansas City
abych přivedl včas svou milou zpět domů
je to jen jeden, dva, tři, čtyři
pět, šest, sedm, osm, devět ...

Hej hej hej hej
hej milá, ach holka
no tak, holka
teď hned teď hned
řekni mi, milá
co se s tebou děje.

Hej hej hej hej
hej milá, hej holka
no tak, holka
teď hned teď hned
řekni mi, milá
co se s tebou děje.

Fajn, řeknu ti sbohem
sbohem sbohem milá sbohem sbohem
tak zatím
ahoj ahoj milá, jdu pryč
ano, říkám
sbohem sbohem milá ahoj ahoj
ahoj ahoj ahoj ahoj.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Eight days a week
(Lennon-McCartney)

Nahráno: 6./18.10. 1964, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 15/13,15
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Ken Scott, Mike Stone
Lennon - zpěv, akustická rytmická kytara, tleskání
McCartney - zpěv, baskytara, tleskání
Harrison - sólová kytara, tleskání
Starr - bicí, tleskání

Píseň přinesl McCartney do studia v nedokončeném stavu a byla složena pravděpodobně jako titulní píseň pro jejich druhý film. Vznikla podle oblíbené Ringovy hlášky, kterou si stěžoval na jejich situaci. Lennon později zmiňoval, že je píseň vyspekulovaná a povrchní, ale v jeho zpěvu to není znát.
Oh I need your love babe
guess you know it's true
hope you need my love babe
just like I need you.
Hold me love me
hold me love me
I ain't got nothin' but love babe
eight days a week.

Love you every day girl
always on my mind
one thing I can say girl
love you all the time.
Hold me ...

Eight days a week
I love you
eight days a week
is not enough to show I care.

Oh I need you love babe ...

Eight days a week ...

Love you every day girl ...

Eight days a week
eight days a week.

© 1964 Northern Songs Ltd.
Ach, potřebuji tvou lásku, holka
určitě víš, že je to tak
věř, že potřebuješ mou lásku, holka
právě jako já potřebuji tvou.
Zůstaň, miluj mě
zůstaň, miluj mě
nemám nic víc, než jen lásku, holka
osm dnů v týdnu.

Každý den tě miluji, holka
neustále na tebe myslím
mohu ti říct jen jediné, holka
pořád tě miluju.
Zůstaň ...

Osm dnů v týdnu
tě miluji
osm dnů v týdnu
nestačí, abych ukázal, jak mi na tobě záleží.

Ach, potřebuji tvou lásku, holka ...

Osm dnů v týdnu ...

Každý den tě miluji, holka ...

Osm dnů v týdnu
osm dnů v týdnu.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Words of love
(Holly)

Nahráno: 18.10. 1964, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 3/3
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Geoff Emerick
McCartney - zpěv, baskytara
Lennon - zpěv, rytmická kytara
Harrison - sólová kytara
Starr - bicí, kufr

Píseň přestali Beatles hrát v roce 1962 a nyní ji vytáhli znovu pro zaplnění volného místa na albu. Píseň byle rychle natočena na druhý pokus.
Hold me close and tell me how you feel
tell me love is real
words of love you whisper soft and true
darling I love you.

Let me hear you say the words I long to hear
darling when you're near
words of love you whisper soft and true
darling I love you.

© 1957 Southern Music Publ. Co. Ltd.
Pevně mě obejmi a řekni mi, jak se cítíš
řekni mi, že mě opravdu miluješ
šeptej mi slova lásky jemná a pravdivá
miláčku, miluji tě.

Nech mě poslouchat ta slova, toužím je slyšet
miláčku, když jsi blízko
šeptej mi slova lásky jemná a pravdivá
miláčku, miluji tě.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Honey don't
(Perkins)

Nahráno: 26.10. 1964, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 5/5
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: A.B. Lincoln
Starr - zpěv, bicí
McCartney - baskytara
Lennon - akustická rytmická kytara
Harrison - sólová kytara

Píseň si vyžádala pět záznamů. Skupina ji měla na repertoáru od roku 1962. Beatles byli vyčerpaní, ale přesto se hned druhý den vrátili na turné.
Well how come you say you will when you won't
say you do, baby, when you don't
let me know honey how you feel
tell the truth now is love real?

But ah ah well honey don't, well honey don't
honey don't, honey don't, honey don't
I say you will when you won't, ah ah honey don't.

Well I love you, baby and you ought to know
I like the way you wear your clothes
everything about you is so doggone sweet
you got that sand all over your feet.

But ah ah well honey don't, honey don't
honey don't, honey don't, honey don't
I say you will when you won't, ah ah honey don't.

Well sometimes I'll love you on a Saturday night
sunday morning you don't look right
you've been out painting the town
ah ah baby, been stepping around.

But ah ah well honey don't, I said honey don't
honey don't, honey don't, honey don't
I say you will when you won't, ah ah honey don't.

Well honey don't, well honey don't
I say you will when you won't, ah ah honey don't.

© 1956 Carlin Music Corp.
Fajn, jak je možné, že řekneš ano, když ne
řekneš že to uděláš, holka, a pak nic
chci vědět, zlato, jak ti je
řekni mi pravdu, opravdu mě miluješ?

Ale, ach dobře, miláčku ne, miláčku ne
miláčku ne, miláčku ne, miláčku ne
říkám ano a ty říkáš ne, miláčku ne.

Mám tě rád, holka, a měla bys vědět
že se mi líbí, jaké nosíš šaty
všechno je na tobě zatraceně báječné
máš odvahu přejít přes poušť.

Ale, ach dobře, miláčku ne, miláčku ne
miláčku ne, miláčku ne, miláčku ne
říkám ano a ty říkáš ne, miláčku ne.

Fajn, někdy tě v sobotu večer miluji
v neděli ráno nevypadáš dobře
bylas ve městě na tahu
ach holka, byl jsem poblíž.

Ale, ach dobře, miláčku ne, miláčku ne
miláčku ne, miláčku ne, miláčku ne
říkám ano a ty říkáš ne, miláčku ne.

Fajn, miláčku ne, miláčku ne
říkám ano a ty říkáš ne, miláčku ne.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Every little thing
(Lennon-McCartney)

Nahráno: 29./30.9. 1964, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 9/9
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Ken Scott, Mike Stone
Lennon - dvojmo nahraný zpěv, akustická rytmická kytara
McCartney - doprovodný zpěv, basová kytara, piano
Harrison - sólová kytara ve dvou stopách
Starr - bicí, tympány

Píseň je jednou ze záhad. Je zpívána Lennonem a objevuje se v ní více jeho melodiky, ale přesto ji John v roce 1980 připsal McCartneymu. Ale Paul se k ní nikdy nehlásil, ani ji nezmiňoval. Skladba patří k nejemocionálnějším na albu Beatles for sale a vyžádala si devět nahrávacích pokusů.
When I'm walking beside her
people tell me I'm lucky
yes I know I'm a lucky guy.

I remember the first time
I was lonely without her
can't stop thinking about her now.

Every little thing she does
she does for me yeah
and you know the things she does
she does for me oh.

When I'm with her I'm happy
just to know that she loves me
yes I know that she loves me now.

There is one thing I'm sure of
I will love her forever
for I know love will never die.

Every little thing she does
she does for me yeah
and you know the things she does
she does for me oh.

Every little thing she does
she does for me yeah
and you know the things she does
she does for me oh.

Every little thing, every little thing ...

© 1964 Northern Songs Ltd.
Když jdu vedle ní
lidé mi říkají, že mám štěstí
ano, já vím, jsem šťastný chlap.

Vzpomínám si, když poprvé
jsem byl sám bez ní
nemohu na ni přestat myslet.

Každou maličkost, kterou dělá
dělá pro mě
a víte, všechno, co dělá
dělá pro mě, ach.

Když jsem s ní, jsem šťastný
stačí mi vědět, že mě miluje
ano, já vím, že mě teď miluje.

Jednou věcí jsem si jistý
budu ji pořád milovat
vím, že naše láska nikdy neskončí.

Každou maličkost, kterou dělá
dělá pro mě
a víte, všechno, co dělá
dělá pro mě, ach.

Každou maličkost, kterou dělá
dělá pro mě
a víte, všechno, co dělá
dělá pro mě, ach.

Každou maličkost, každou maličkost ...

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

I don't want to spoil the party
(Lennon-McCartney)

Nahráno: 29.9. 1964, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 19/19
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Ken Scott, Mike Stone
Lennon - zpěv, akustická rytmická kytara
Harrison - zpěv, sólová kytara
McCartney - doprovodný zpěv, baskytara
Starr - bicí, tamburina

Lennonův výlet do oblasti country předznamenává You've got to hide your love away. Napsal ji během turné po USA.
I don't want to spoil the party so I'll go
I would hate my disappointment to show
there's nothing for me here
so I will disappear
if she turns up while I'm gone please let me know.

I've had a drink or two and I don't care
there's no fun in what I do if she's not there
I wonder what went wrong
I've waited far too long
I think I'll take a walk and look for her.

Though tonight she's made me sad
I still love her
if I find her I'll be glad
I still love her.

I don't want to spoil the party so I'll go
I would hate my disappointment to show
there's nothing for me here
so I will disappear
if she turns up while I'm gone please let me know.

Though tonight she's made me sad
I still love her
if I find her I'll be glad
I still love her.

You know I've had a drink or two and I don't care
there's no fun in what I do if she's not there
I wonder what went wrong
I've waited far too long
I think I'll take a walk and look for her.

© 1964 Northern Songs Ltd.
Nechci kazit večírek, tak půjdu
nerad bych ukázal svoje zklamání
tady to k ničemu není
tak odsud zmizím
jestli se vrátí, až odejdu, dejte mi, prosím, vědět.

Měl jsem sklenku nebo dvě a víc nechci
nebaví mě nic dělat, když tu není ona
chtěl bych vědět, co se pokazilo
čekal jsem příliš dlouho
myslím, že půjdu a kouknu se po ní.

I když mě dneska večer zklamala
pořád ji mám rád
jestli ji najdu, budu šťastný
pořád ji miluju.

Nechci kazit večírek, tak půjdu
nerad bych ukázal svoje zklamání
tady to k ničemu není
tak odsud zmizím
jestli se vrátí, až odejdu, dejte mi, prosím, vědět.

I když mě dneska večer zklamala
pořád ji mám rád
jestli ji najdu, budu šťastný
pořád ji miluju.

Víš, měl jsem sklenku nebo dvě a víc nechci
nebaví mě nic dělat, když tu není ona
chtěl bych vědět, co se pokazilo
čekal jsem příliš dlouho
myslím, že půjdu a kouknu se po ní.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

What you're doing
(Lennon-McCartney)

Nahráno: 29./30.9., 26.10. 1964, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 19/19
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Ken Scott, A.B. Lincoln
McCartney - zpěv, baskytara
Lennon - doprovodný zpěv, akustická rytmická kytara
Harrison - doprovodný zpěv, sólová kytara
Starr - bicí
George Martin - piano

Tato jednoduchá, převážně McCartneyho píseň, způsobila skupině neočekávané problémy. Píseň vznikala ve studiu a stále byla v rozpracovaném nedokončeném stavu.
Look what you're doing
I'm feeling blue and lonely
would it be too much
to ask of you
what you're doing to me?

You got me running
and there's no fun in it
why should it be so much
to ask of you
what you're doing to me?

I've been waiting here for you
wondering what you're gonna do
should you need a love that's true it's me.

Please stop your lying
you got me crying girl
why should it be so much
to ask of you
what you're doing to me?

I've been waiting here for you
wondering what you're gonna do
should you need a love that's true it's me.

Please stop your lying
you got me crying girl
why should it be so much
to ask of you
what you're doing to me
what you're doing to me
what you're doing to me?

© 1964 Northern Songs Ltd.
Podívej, co děláš
cítím se smutný a sám
bylo by to příliš
zeptat se tě
co mi to děláš?

Jsem z tebe celý pryč
a není to nijak veselé
proč by to bylo příliš
zeptat se tě
co mi to děláš?

Čekal jsem tu na tebe
zvědavý, co budeš dělat
jestli jsi chtěla věrnou lásku, jsem to já.

Prosím, přestaň lhát
dostala jsi mě, uplakané děvče
proč by to bylo příliš
zeptat se tě
co mi to děláš?

Čekal jsem tu na tebe
zvědavý, co budeš dělat
jestli jsi chtěla věrnou lásku, jsem to já.

Prosím, přestaň lhát
dostala jsi mě, uplakané děvče
proč by to bylo příliš
zeptat se tě
co mi to děláš
co mi to děláš
co mi to děláš?

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Everybody's trying to be my baby
(Perkins)

Nahráno: 18.10. 1964, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 1/1
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Geoff Emerick
Harrison - zpěv, sólová kytara
Lennon - akustická rytmická kytara, tamburina
McCartney - baskytara
Starr - bicí

Narychlo spíchnutý cover pro zaplnění volného místa na albu.
Well they took some honey from a tree
dressed it up and they called it me
everybody's trying to be my baby
everybody's trying to be my baby
everybody's trying to be my baby now.

Woke up last night, half past four
fifty women knocking on my door
everybody's trying to be my baby
everybody's trying to be my baby
everybody's trying to be my baby now.

Went out last night, I didn't stay late
before I got home I had a nineteen dates
everybody's trying to be my baby
everybody's trying to be my baby
everybody's trying to be my baby now.

Went out last night, I didn't stay late
before I got home I had a nineteen dates
everybody's trying to be my baby
everybody's trying to be my baby
everybody's trying to be my baby now.

Well they took some honey from a tree
dressed it up and they called it me
everybody's trying to be my baby
everybody's trying to be my baby
everybody's trying to be my baby now.

© 1957 Knox Music Ltd.
Tak posbírali ze stromu trochu medu
oblékli to a řekli, že jsem to já
každá to zkouší být mou dívkou
každá to zkouší být mou dívkou
každá to teď zkouší být mou dívkou.

Vzbudil jsem se minulou noc v půl páté
padesát žen klepe na mé dveře
každá to zkouší být mou dívkou
každá to zkouší být mou dívkou
každá to teď zkouší být mou dívkou.

Minulou noc jsem odjel, nebyl jsem tam dlouho
než jsem se vrátil domů, měl jsem devatenáct schůzek
každá to zkouší být mou dívkou
každá to zkouší být mou dívkou
každá to teď zkouší být mou dívkou.

Minulou noc jsem odjel, nebyl jsem tam dlouho
než jsem se vrátil domů, měl jsem devatenáct schůzek
každá to zkouší být mou dívkou
každá to zkouší být mou dívkou
každá to teď zkouší být mou dívkou.

Tak posbírali ze stromu trochu medu
oblékli to a řekli, že jsem to já
každá to zkouší být mou dívkou
každá to zkouší být mou dívkou
každá to teď zkouší být mou dívkou.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr