Na tomto albu se každý člen skupiny předvedl jak vokálními, tak instrumentálními výkony. Vliv na anglickou populární hudbu měla zvláště kytarová sóla George Harrisona a Ringova technika přeznívajícího činelu. Album je však obvyklou dávkou směsi převzatých a vlastních písní.

22.11.1963 Parlophone PCS 3045
Producent: George Martin
33:24

It won't be long (2:13)
All I've got to do (2:04)
All my loving (2:09)
Don't bother me (2:29)
Little child (1:47)
Till there was you (2:16)
Please mister postman (2:36)
Roll over Beethoven (2:47)
Hold me tight (2:32)
You really got a hold on me (3:02))
I wanna be your man (1:58)
Devil in her heart (2:27)
Not a second time (2:08)
Money (2:47)

It won't be long
(Lennon-McCartney)

Nahráno: 30.7. 1963, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 23/17,21
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Richard Langham
Lennon - dvojmo nahraný zpěv, rytmická kytara
McCartney - doprovodný zpěv, basová kytara
Harrison - doprovodný zpěv, sólová kytara
Starr - bicí

Nahrávka spotřebovala 23 pokusů, než zněla ke spokojenosti skupiny. I tak je výsledný mix dost špatný (v 1:08 je střihem uříznuta kudrlinka Lennonova Rickenbackera). Píseň nikdy nebyla na playlistu Beatles, ačkoli patřila k prvním písním napsaným Lennonem.
It won't be long yeah yeah yeah
it won't be long yeah yeah yeah
it won't be long yeah
till I belong to you.

Every night when everybody has fun
here am I sitting all on my own.

It won't be long ...

Since you left me I'm so alone
now you're coming you're coming on home
I'll be good like I know I should
you're coming home you're coming home.

Every night the tears come down from my eyes
every day I've done nothing but cry.

It won't be long ...

Since you left me I'm so alone
now you're coming you're coming on home
I'll be good like I know I should
you're coming home you're coming home.

So every day we'll be happy I know
now I know that you won't leave me no more.

It won't be long ...

© 1963 Northern Songs Ltd.
Nemůže to dlouho trvat
nemůže to dlouho trvat
nemůže to dlouho trvat
a pak budu jen tvůj.

Každý večer, kdy se všichni baví
tu sedím zcela sám.

Nemůže to dlouho trvat ...

Od té doby, co jsi pryč, jsem tak sám
teď se vracíš, vracíš se domů
budu sekat dobrotu, vím, že bych měl
ty se vracíš domů, vracíš se domů.

Každou noc jsem ronil slzy
celé dny jsem nedělal nic, jen plakal.

Nemůže to dlouho trvat ...

Od té doby, co jsi pryč, jsem tak sám
teď se vracíš, vracíš se domů
budu sekat dobrotu, vím, že bych měl
ty se vracíš domů, vracíš se domů.

Každý den budeme šťastní, vím to
teď vím, že mě už nikdy neopustíš.

Nemůže to dlouho trvat ...

© 2000 Rigby

All I've got to do
(Lennon-McCartney)

Nahráno: 11.9. 1963, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 15/15
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Richard Langham
Lennon - zpěv, rytmická kytara
McCartney - doprovodný zpěv, basová kytara
Harrison - doprovodný zpěv, sólová kytara
Starr - bicí

Skladba se nestala nikdy součástí živých vystoupení skupiny. Osm ze čtrnácti pokusů bylo pokaženo díky chybám vyplývajícím z málo nazkoušené písně, ale skupina byla spokojena s výsledkem. Původním Johnovým úmyslem bylo znít jako Smokey Robinson.
Whenever I want you around yeah
all I gotta do is call you on the phone
and you'll come running home
yeah that's all I gotta do.

And when I I wanna kiss you yeah
all I gotta do is whisper in your ear
the words you long to hear
and I'll be kissing you.

And the same goes for me
whenever you want me at all
I'll be here yes I will
whenever you call
you just gotta call on me yeah
you just gotta call on me.

And when I I wanna kiss you yeah
all I gotta do is call you on the phone
ynd you'll come running home
yeah that's all I gotta do.

And the same goes for me
whenever you want me at all
I'll be here yes I will
whenever you call
you just gotta call on me yeah
oh you just gotta call on me
you just gotta call on me.

© 1963 Northern Songs Ltd.
Kdykoli tě chci mít u sebe
stačí mi zavolat ti telefonem
a ty přiběhneš ke mně domů
to je vše, co mi stačí udělat.

A když tě chci políbit
stačí mi zašeptat ti do ucha
slůvka, která chceš slyšet
a budu tě líbat.

A to platí taky pro mě
kdykoli mě chceš
budu tady, ano, budu
kdykoli mi zavoláš
stačí jen, když mi zavoláš
stačí jen, když mi zavoláš.

A když tě chci políbit
stačí mi zavolat ti telefonem
a ty přiběhneš ke mně domů
to je vše, co mi stačí udělat.

A to platí taky pro mě
kdykoli mě chceš
budu tady, ano, budu
kdykoli mi zavoláš
stačí jen, když mi zavoláš
stačí jen, když mi zavoláš
stačí jen, když mi zavoláš.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

All my loving
(Lennon-McCartney)

Nahráno: 30.7. 1963, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 14/14
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Richard Langham
McCartney - dvojmo nahraný zpěv, basová kytara
Lennon - doprovodný zpěv, rytmická kytara
Harrison - doprovodný zpěv, sólová kytara
Starr - bicí

All my loving napsal Paul během turné s Roy Orbisonem jako báseň, když se holil. Později u piana připsal hudbu. Skladba byla nahrána na třináct pokusů na konci večerní frekvence.
Close your eyes and I'll kiss you
tomorrow I'll miss you
remember I'll always be true
and then while I'm away
I'll write home every day
and I'll send all my loving to you.

I'll pretend that I'm kissing
the lips I am missing
and hope that my dreams will come true
and then while I'm away
I'll write home every day
and I'll send all my loving to you.

All my loving I will send to you
all my loving, darling I'll be true.

Close your eyes and I'll kiss you
tomorrow I'll miss you
remember I'll always be true
and then while I'm away
I'll write home every day
and I'll send all my loving to you.

All my loving ...

All my loving all my loving
all my loving I will send to you.

© 1963 Northern Songs Ltd.
Zavři oči a já tě políbím
zítra tě už nepotkám
pamatuj, že budu vždy věrný
a pak, až budu pryč
budu psát domů každý den
a posílat ti všechnu svou lásku.

Budu si představovat, že tě líbám
na rty, které mi tak chybí
a doufat, že moje sny se brzy splní
a pak, až budu pryč
budu psát domů každý den
a posílat ti všechnu svou lásku.

Všechnu svou lásku ti budu posílat
celou svou lásku, miláčku, bude to tak.

Zavři oči a já tě políbím
zítra tě už nepotkám
pamatuj, že budu vždy věrný
a pak, až budu pryč
budu psát domů každý den
a posílat ti všechnu svou lásku.

Všechno, má drahá ...

Všechnu svou lásku, všechnu svou lásku
všechnu svou lásku ti budu posílat.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Don't bother me
(Harrison)

Nahráno: 11./12.9. 1963, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 19/15
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Richard Langham
Harrison - dvojmo nahraný zpěv, sólová kytara
Lennon - rytmická kytara, tamburina
McCartney - basová kytara, claves
Starr - bicí, bonga

Harrison tuto píseň napsal, když ležel nemocen v hotelu v Bournemouthu v srpnu 1963. Je to první Harrisonova původní skladba. Píseň nezískala nikdy dobrý ohlas a dokonce i George zpochybňoval právo nazývat ji písní.
Since she's been gone, I want no one to talk to me
it's not the same but I'm to blame, it's plain to see
so go away and leave me alone
don't bother me.

I can't believe that she would leave me on my own
it's just not right when every night I'm all alone
I've got no time for you right now
don't bother me.

I know I'll never be the same
if I don't get her back again
because I know she'll always be
the only girl for me.

But till she's here please don't come near just stay away
I'll let you know when she's come home until that day
don't come around leave me alone
don't bother me.

I've got no time for you right now
don't bother me.

I know I'll never be the same
If I don't get her back again
because I know she'll always be
the only girl for me.

But till she's here please don't come near just stay away
I'll let you know when she's come home until that day
don't come around leave me alone
don't bother me, don't bother me, don't bother me ...

© 1964 Dick James Music Ltd.
Od té doby, co je pryč, nechci s nikým mluvit
už to není jako dřív, ale můžu si za to sám, to je jasné
tak jdi pryč a nech mě samotného
neobtěžuj mě.

Nemohu věřit, že by mě mohla opustit
není to správné, že jsem každou noc sám
nemám teď na tebe čas
neobtěžuj mě.

Vím, že nikdy nebudu jako dřív
pokud se nevrátí zpátky
protože vím, že ona bude navždy
jediné děvče pro mě.

Ale než přijde, prosím, nechoď ke mně a zůstaň, kde jsi
dám ti vědět, až se vrátí, ale do té doby
nechoď ke mně, nech mě samotného
neobtěžuj mě.

Nemám teď na tebe čas
neobtěžuj mě.

Vím, že nikdy nebudu jako dřív
pokud se nevrátí zpátky
protože vím, že ona bude navždy
jediné děvče pro mě.

Ale než přijde, prosím, nechoď ke mně a zůstaň, kde jsi
dám ti vědět, až se vrátí, ale do té doby
nechoď ke mně, nech mě samotného
neobtěžuj mě, nech mě být, neobtěžuj mě.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Little child
(Lennon-McCartney)

Nahráno: 11./12.9. 1963, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 18/15,18
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Richard Langham
Lennon - zpěv, rytmická kytara, foukací harmonika
McCartney - zpěv, basová kytara, piano
Harrison - sólová kytara
Starr - bicí

Skladba nebyla nikdy v repertoáru skupiny a včetně dohrávek na ni bylo třeba dvacet pokusů a tří frekvencí. Výsledek je nicméně spontánní.
Little child little child
little child won't you dance with me
I'm so sad and lonely
baby take a chance with me.

Little child ...

If you want someone to make you feel so fine
then we'll have some fun when you're mine all mine
so come on come on come on.

Little child ...

When you're by my side you're the only one
don't you run and hide just come on come on
so come on come on come on.

Little child little child
little child won't you dance with me
I'm so sad and lonely
baby take a chance with me
oh yeah baby take a chance with me.

© 1963 Northern Songs Ltd.
Maličká, maličká
maličká, nezatančíš si se mnou
jsem tak smutný a sám
miláčku, zkus to se mnou.

Maličká ...

Jestli se chceš s někým cítit dobře
užijeme si skvělou zábavu, budeš celá moje
tak pojďme pojďme pojďme.

Maličká ...

Když jsi se mnou, jsi ta jediná
neutíkej a neschovávej se, pojď pojď
tak pojď pojď pojď.

Maličká, maličká
maličká, nezatančíš si se mnou
jsem tak smutný a sám
miláčku, zkus to se mnou
jo miláčku, zkus to se mnou.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Till there was you
(Willson)

Nahráno: 18./30.7. 1963, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 8/8
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Richard Langham
McCartney - zpěv, basová kytara
Harrison - akustická sólová kytara
Lennon - akustická rytmická kytara
Starr - bonga

Píseň z brodwayského hitu Mereditha Willsona The music Man nazpívala v roce 1958 jedna z oblíbených Paulových zpěvaček Peggy Leeová. Píseň zůstala v repertoáru Beatles po léta 1961-4. Vytahovali ji ve vhodných okamžicích, kdy chtěli oslovit širší publikum. Skladba byla posledním číslem první frekvence k With the Beatles.
These were bells on a hill
but I never heard them ringing
no I never heard them at all
till there was you.

There were birds in the sky
but I never saw them winging
no I never saw them at all
till there was you.

Then there was music
and wonderful roses
they tell me in sweet
fragrant meadows of dawn and dew.

There was love all around
but I never heard it singing
no I never heard it at all
till there was you.

Then there was music
and wonderful roses
they tell me in sweet
fragrant meadows of dawn and dew.

There was love all around
but I never heard it singing
no I never heard it at all
till there was you
till there was you.

© 1950 Chappel Music Ltd.
Na kopci stála zvonice
ale nikdy jsem neslyšel zvonit její zvony
ne, nikdy jsem je neslyšel
dokud jsi nepřišla ty.

Na obloze létali ptáci
ale nikdy jsem je neviděl mávat křídly
ne, nikdy jsem je neviděl
dokud jsi nepřišla ty.

Pak hrála hudba
a nádherné růže
mi sladce vyprávěly
voněla louka, svítalo a padla rosa.

Všude kolem byla láska
ale nikdy jsem ji neslyšel zpívat
ne, nikdy jsem ji neslyšel
dokud jsi nepřišla ty.

Pak hrála hudba
a nádherné růže
mi sladce vyprávěly
voněla louka, svítalo a padla rosa.

Všude kolem byla láska
ale nikdy jsem ji neslyšel zpívat
ne, nikdy jsem ji neslyšel
dokud jsi nepřišla
dokud jsi nepřišla ty.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Please mister postman
(Holland-Bateman-Garrett-Dobbins-Gorman)

Nahráno: 30.7. 1963, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 9/9
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Richard Langham
Lennon - dvojmo nahraný zpěv, rytmická kytara
McCartney - doprovodný zpěv, basová kytara
Harrison - doprovodný zpěv, sólová kytara
Starr - bicí

Coververze hitu od The Marvelettes postrádá uvolněnost originálu.
Wait, oh yes, wait a minute mr. postman
wait, wait mr. postman!

Mr. postman look and see oh yeah
is there a letter in your bag for me
I've been waiting a long long time
since I heard from that girl of mine.

There must be some word today
from my girlfriend so far away
please mr. postman look and see
if there's a letter, a letter for me.

I've been standing here waiting mr. postman
so patiently
for just a card or just a letter
saying she's returning home to me.

Please mr. postman
mr. postman look and see oh yeah
is there a letter in your bag for me
I've been waiting a long long time
since I heard from that girl of mine.

So many days you passed me by
see the tears standing in my eye
you didn't stop to make me feel better
by leaving me a card or a letter.

Mr. postman, mr. postman look and see
is there a letter oh yeah in your bag for me
I've been waiting such a long long time
since I heard from that girl of mine.

You gotta wait a minute, wait a minute, oh yeah
wait a minute, wait a minute, oh yeah
you gotta wait a minute, wait a minute, oh yeah
check it and see, one more time for me oh yeah
mister postman oh yeah
deliver the letter, the sooner the better
you gotta wait a minute, wait a minute, oh yeah
wait a minute, wait a minute, oh yeah
you gotta wait a minute, wait a minute, oh yeah
you gotta wait a minute, wait a minute, oh yeah.

© 1961 United Partnership Ltd.
Počkejte, tak počkejte minutku, pošťáku
počkejte, počkejte pošťáku!

Pane pošťáku, podívejte se
jestli nemáte ve své brašně dopis pro mě
čekal jsem na něj tak dlouho
protože měl být od mé dívky.

Musí tam dnes určitě být aspoň slůvko
od mé přítelkyně, která je tak daleko
prosím, pane pošťáku, koukněte se ještě
jestli je tam ten dopis, dopis pro mě.

Pořád tu stojím a čekám, pane pošťáku
tak trpělivě
třeba jen na lístek nebo jediný dopis
kterým mi řekne, že se vrátí sem ke mně.

Prosím pane pošťáku
pane pošťáku, podívejte se
jestli nemáte ve své brašně dopis pro mě
čekal jsem na něj tak dlouho
protože měl být od mé dívky.

Tolikrát jste mě míjel
viděl ty slzy v mých očích
nezastavil jste se a nerozveselil mě
nenechal jste mi tu lístek nebo dopis.

Pane pošťáku, podívejte se
jestli nemáte ve své brašně dopis pro mě
čekal jsem na něj tak dlouho
protože měl být od mé dívky.

Počkejte minutu, jen minutku
jen minutu, minutu počkejte
tak počkejte minutku, malou minutku
ještě jednou se podívejte, ještě jednou kvůli mě
pane pošťáku
doručte mi dopis, čím dřív, tím líp
počkejte minutu, jen minutku
jen minutu, minutu počkejte
počkejte minutu, jen minutku
počkejte minutu, jen minutku.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Roll over Beethoven
(Berry)

Nahráno: 30.7. 1963, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 8/7,8
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Richard Langham
Harrison - dvojmo nahraný zpěv, sólová kytara, tleskání
Lennon - rytmická kytara, tleskání
McCartney - basová kytara, tleskání
Starr - bicí, tleskání

"Beethoven a Čajkovskij byli včera, tohle je zvuk dneška."
Well I'm gonna write a little letter
gonna mail it to my local D.J.
it's a rockin' little record
I want my jockey to play
roll over Beethoven, I gotta hear it again today.

You know my temperature's risin'
and the jukebox's blowin' a fuse
my heart's beatin' rhythm
and my soul keeps singing the blues
roll over Beethoven and tell Tchaikovsky the news.

I got a rockin' pneumonia
I need a shot of rhythm and blues
I think I got it off the writer
sittin' down by the rhythm reviews
roll over Beethoven we're rockin' in two by two.

Well if you're feeling like it
go get your lover and reel and rock it
roll it over and move on up
a trifle further and reel and rock it
roll it over, roll over Beethoven rockin' in two by two, oh.

Well early in the mornin'
I'm a givin' you the warnin'
don't you step on my blue suede shoes
hey diddle diddle
I will play my fiddle
ain't got nothing to lose
roll over Beethoven and tell Tchaikovsky the news.

You know she wiggles like a glow worm
dance like a spinnin' top
she's got a crazy partner
ought to see her reel and rock
as long as she's got a dime
the music will never stop
roll over Beethoven, roll over Beethoven
roll over Beethoven, roll over Beethoven
roll over Beethoven beat to these rhythm and blues.

© Jewel Music Ltd.
Napíšu krátký dopis
pošlu ho místnímu diskžokeji
je to rocková deska, co tě nažhaví
chci, aby ji můj diskžokej hrál
zabal to, Beethovene, chtěl bych to zas slyšet.

Víte, stoupá mi teplota
a jukebox vyhazuje pojistky
moje srdce bije do rytmu
a moje duše si zpívá blues
zabal to, Beethovene a řekni o tom Čajkovskému.

Dostal jsem rockující zápal plic
potřebuji trochu rhythm and blues
myslím, že jsem to chytil od toho pisálka
co píše kritiky na muziku
zabal to, Beethovene, je to na čtyři doby.

Fajn, pokud cítíte to, co já
vemte svou holku a běsněte a pařte
tancujte a hejbejte sebou
zalaškujte si a běsněte a pařte
křepčete, zabal to, Beethovene, je to na čtyři doby.

Tak časně ráno
mám pro vás jedno upozornění
nešlapte na moje modré semišky
hej trochu se budu flákat
zahraji si tu svoji
nemám co ztratit
zabal to, Beethovene a řekni to Čajkovskému.

Ta holka se třepetá jako světluška
točí se jako káča
má divokýho partnera
měl bys ji vidět, když to rozbalí
dokud bude mít jediný desetník
tahle hudba nikdy nepřestane hrát
zabal to, Beethovene, zabal to, Beethovene
zabal to, Beethovene, zabal to, Beethovene
zabal to, Beethovene a uznej tenhle rhythm and blues.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Hold me tight
(Lennon-McCartney)

Nahráno: 11.2./12.9. 1963, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 29/26,29
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Richard Langham
McCartney - zpěv, baskytara, tleskání
Lennon - doprovodný zpěv, rytmická kytara, tleskání
Harrison - doprovodný zpěv, sólová kytara, tleskání
Starr - bicí, tleskání

Píseň napsal z větší části Paul a od roku 1961 byla součástí repertoáru Beatles. Jako vzor si pro tuto píseň vzali skupinu Shirelles. Pokusy o její nahrání promrhali začátek večerní frekvence pro Please please me.
It feels so right now
hold me tight
tell me I'm the only one
and then I might
never be the lonely one
so hold me tight
tonight tonight it's you you you you.

Hold me tight
let me go on loving you
tonight tonight
making love to only you
so hold me tight
tonight tonight it's you you you you.

Don't know
what it means to hold you tight
being here alone tonight with you.

It feels so right now
hold me tight
tell me I'm the only one
and then I might
never be the lonely one
so hold me tight
tonight tonight it's you you you you.

Don't know
what it means to hold you tight
being here alone tonight with you.

It feels so right now
hold me tight
let me go on loving you
tonight tonight
making love to only you
so hold me tight
tonight tonight it's you you you you you.

© 1963 Northern Songs Ltd.
Teď je ta pravá chvíle
obejmi mě pevně
řekni mi, že jsem jen tvůj
a pak možná
nikdy nebudu sám
tak mě pevně obejmi
dnes večer, dnes večer jen ty ty ty ty.

Obejmi mě pevně
dovol, ať tě dál miluju
dnes večer, dnes večer
chci milovat jen tebe
tak buď u mně
dnes večer, dnes večer jen ty ty ty ty.

Nevíš
co pro mě znamená objímat tě
být tady dnes večer, sám s tebou.

Teď je ta pravá chvíle
obejmi mě pevně
řekni mi, že jsem jen tvůj
a pak možná
nikdy nebudu sám
tak mě pevně obejmi
dnes večer, dnes večer jen ty ty ty ty.

Nevíš
co pro mě znamená objímat tě
být tady dnes večer, sám s tebou.

Teď je ta pravá chvíle
obejmi mě pevně
řekni mi, že jsem jen tvůj
a pak možná
nikdy nebudu sám
tak mě pevně obejmi
dnes večer, dnes večer jen ty ty ty ty.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

You really got a hold on me
(Robinson)

Nahráno: 18.7./17.10. 1963, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 12/7,10,11
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Richard Langham, Geoff Emerick
Lennon - zpěv, rytmická kytara
Harrison - zpěv, sólová kytara
McCartney - doprovodný zpěv, basová kytara
Starr - bicí
George Martin - piano

Čtrnáct dní po natočení svého čtvrtého singlu Beatles přerušili svůj šílený zájezdový program, aby natočili druhé album. Protože ještě neměli všechny písně hotové, začli nahrávat převzaté písně. Jako první si vybrali tu nejkomplikovanější. I když ji hráli dost dlouho dobu, základní stopa se nahrávala na sedmkrát a Beatles s ní nebyli spokojeni.
I don't like you but I love you
seems that I'm always thinking of you
oh oh oh you treat me badly
I love you madly
you've really got a hold on me
you've really got a hold on me
you've really got a hold on me
you've really got a hold on me, baby.

I don't want you but I need you
don't want to kiss you but I need to
oh oh oh you do me wrong now
my love is strong now
you've really got a hold on me
you've really got a hold on me
you've really got a hold on me
you've really got a hold on me, baby.

I love you and all I want you to do
is just hold me, hold me, hold me, hold me.

I want to leave you don't want to stay here
don't want to spend another day here
oh oh oh I want to split now
I just can't quit now
you've really got a hold on me
you've really got a hold on me
you've really got a hold on me
you've really got a hold on me, baby.

I love you and all I want you to do
is just hold me, please, hold me, squeeze, hold me, hold me.

You've really got a hold on me
you've really got a hold on me
you've really got a hold on me
you've really got a hold on me.

© 1962 United Partnership Ltd.
Nemám tě rád, ale miluji tě
zdá se, že stále na tebe myslím
chováš se ke mě hrozně
šíleně tě miluju
máš nade mnou opravdu velkou moc
máš nade mnou opravdu velkou moc
máš nade mnou opravdu velkou moc
máš nade mnou opravdu velkou moc, holka.

Nechci tě, ale potřebuji tě
nechci tě líbat, ale prostě musím
chováš se ke mě hrozně
moje láska je silná
máš nade mnou opravdu velkou moc
máš nade mnou opravdu velkou moc
máš nade mnou opravdu velkou moc
máš nade mnou opravdu velkou moc, holka.

Miluji tě a vše, co od tebe chci
je, abys mě objala, objala, objala, objala.

Chci tě opustit, nechci tu být s tebou
nechci tu strávit další den
chci odtud odejít
ale prostě nemohu
máš nade mnou opravdu velkou moc
máš nade mnou opravdu velkou moc
máš nade mnou opravdu velkou moc
máš nade mnou opravdu velkou moc, holka.

Miluji tě a vše, co od tebe chci
je, abys mě objala, stiskla, objala, objala.

Máš nade mnou opravdu velkou moc
máš nade mnou opravdu velkou moc
máš nade mnou opravdu velkou moc
máš nade mnou opravdu velkou moc.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

I wanna be your man
(Lennon-McCartney)

Nahráno: 11./12./30.9., 3./23.10. 1963, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 16/16
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Richard Langham, Geoff Emerick
Starr - dvojmo nahraný zpěv, bicí, maracas
McCartney - doprovodný zpěv, basová kytara
Lennon - doprovodný zpěv, rytmická kytara
Harrison - sólová kytara
George Martin - Hammondovy varhany

Lennona a McCartneyho vybídl manažer Rolling Stones Andrew Loog Oldham, aby přinesli jeho skupině nějaké písničky. Do klubu Studio 51 tehdy přišli s napůl hotovým McCartneyho nápadem ("Přeci bychom jim nedali nic skvělýho"). Přestože to byla jednoduchá píseň původně psaná pro Ringa, Beatles ji dokončili až posledního dne nahrávání. Výsledkem je nevýrazná nahrávka, zcela odlišná od syrovosti verze Rolling Stones, kteří ji natočili během pár minut.
I wanna be your lover babe I wanna be your man
I wanna be your lover babe I wanna be your man
love you like no other babe like no other can
love you like no other babe like no other can.

I wanna be your man I wanna be your man
I wanna be your man I wanna be your man.

Tell me that you love me babe let me understand
tell me that you love me babe I wanna be your man
I wanna be your lover babe I wanna be your man
I wanna be your lover babe I wanna be your man.

I wanna be your man I wanna be your man
I wanna be your man I wanna be your man.

I wanna be your lover babe I wanna be your man
I wanna be your lover babe I wanna be your man
love you like no other babe like no other can
love you like no other babe like no other can.

I wanna be your man I wanna be your man
I wanna be your man I wanna be your man.

© 1964 Northern Songs Ltd.
Chtěl bych být tvůj milenec, holka, chtěl bych být tvůj muž
chtěl bych být tvůj milenec, holka, chtěl bych být tvůj muž
miluji tě jako nikoho, holka, miluji tě jako nikdo jiný
miluji tě jako nikoho, holka, miluji tě jako nikdo jiný.

Chtěl bych být tvůj muž, chtěl bych být tvůj muž
chtěl bych být tvůj muž, chtěl bych být tvůj muž.

Řekni mi, že mě miluješ, holka, řekni, ať to vím
řekni mi, že mě miluješ, holka, chtěl bych být tvůj muž
chtěl bych být tvůj milenec, holka, chtěl bych být tvůj muž
chtěl bych být tvůj milenec, holka, chtěl bych být tvůj muž.

Chtěl bych být tvůj muž, chtěl bych být tvůj muž
chtěl bych být tvůj muž, chtěl bych být tvůj muž.

Chtěl bych být tvůj milenec, holka, chtěl bych být tvůj muž
chtěl bych být tvůj milenec, holka, chtěl bych být tvůj muž
miluji tě jako nikoho, holka, miluji tě jako nikdo jiný
miluji tě jako nikoho, holka, miluji tě jako nikdo jiný.

Chtěl bych být tvůj muž, chtěl bych být tvůj muž
chtěl bych být tvůj muž, chtěl bych být tvůj muž.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Devil in her heart
(Drapkin)

Nahráno: 18.7. 1963, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 6/6
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Richard Langham
Harrison - dvojmo nahraný zpěv, sólová kytara
McCartney - doprovodný zpěv, basová kytara
Lennon - doprovodný zpěv, rytmická kytara
Starr - bicí, maracas

Rychlejší, nicméně nezajímavá, verze písně od skupiny The Donays.
She's got the devil in her heart
but her eyes they tantalize
she's gonna tear your heart apart
oh her lips they really thrill me.

I'll take my chances
for romance is
so important to me
she'll never hurt me
she won't desert me
she's an angel sent to me.

She's got the devil in her heart
no no, this I can't believe
she's gonna tear your heart apart
no no nay will she deceive.

I can't believe that she'll ever ever go
now when she hugs me and says she loves me so
she'll never hurt me
she won't desert me
listen can't you see.

She's got the devil in her heart
no no, this I can't believe
she's gonna tear your heart apart
no no nay will she deceive.

Don't take chances
if your romance is
so important to you
she'll never hurt me
she won't desert me
she's an angel sent to me.

She's got the devil in her heart
oh no no no no this I can't believe
she's gonna tear your heart apart
no no nay will she deceive.

She's got the devil in her heart
but she's an angel sent to me
she's got the devil in her heart
no she's an angel sent to me.

© 1962 MCA Music Ltd.
Má ve svém srdci ďábla
ale její oči mě trápí
srdce ti rozerve na kusy
její rty mě opravdu vzrušují.

Využiju šanci
protože ten románek
je pro mě důležitý
ona mě nikdy nezraní
nikdy mě neopustí
je anděl ke mně seslaný.

Má ve svém srdci ďábla
ach ne, tomu nemohu uvěřit
srdce ti rozerve na kusy
ne, nikdy mě nepodvede.

Nemohu uvěřit, že někdy bude chtít odejít
když mě teď objímá a říká, že mě moc miluje
ona mě nikdy nezraní
nikdy mě neopustí
poslyš, ty to nevidíš.

Má ve svém srdci ďábla
ach ne, tomu nemohu uvěřit
srdce ti rozerve na kusy
ne, nikdy mě nepodvede.

Nesnaž se
jestli je tvůj románek
pro tebe důležitý
ona mě nikdy nezraní
nikdy mě neopustí
je anděl ke mně seslaný.

Má ve svém srdci ďábla
ach ne, to ne, tomu nemohu uvěřit
srdce ti rozerve na kusy
ne, nikdy mě nepodvede.

Má ve svém srdci ďábla
ale seslal ji ke mně sám anděl
má ve svém srdci ďábla
seslal ji ke mně sám anděl.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Not a second time
(Lennon-McCartney)

Nahráno: 11.9. 1963, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 9/9
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Richard Langham
Lennon - dvojmo nahraný zpěv, akustická kytara
McCartney - basová kytara
Harrison - akustická kytara
Starr - bicí

Skladba je výhradně Lennonovým dílem. Inspirací mu byl Smokey Robinson a Miracles. Byla první písní skupiny, na kterou se objevily kritické rozbory.
You know you made me cry
I see no use in wondering why
I cried for you.

And now you've changed your mind
I see no reason to change mine
my crying is through oh.

You're giving me the same old line
I'm wondering why you hurt me then
you're back again no no no not a second time.

You know you made me cry
I see no use in wondering why
I cried for you.

And now you've changed your mind
I see no reason to change mine
my crying is through oh.

You're giving me the same old line
I'm wondering why you hurt me then
you're back again no no no not a second time
not a second time, not a second time.

© 1963 Northern Songs Ltd.
Víš, přivádíš mě k pláči
nemá smysl přemýšlet, proč
plakal jsem kvůli tobě.

A teď jsi změnila názor
nevidím žádný důvod, abych já měnil svůj
už jsem se naplakal dost.

Pořád mi opakuješ to samé
zajímalo by mě, proč mě zraníš a vzápětí
jsi tu zase zpátky, ne ne ne, podruhé už ne.

Víš, přivádíš mě k pláči
nemá smysl přemýšlet, proč
plakal jsem kvůli tobě.

A teď jsi změnila názor
nevidím žádný důvod, abych já měnil svůj
už jsem se naplakal dost.

Pořád mi opakuješ to samé
zajímalo by mě, proč mě zraníš a vzápětí
jsi tu zase zpátky, ne ne ne, podruhé už ne
podruhé už ne, podruhé už ne.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr

Money
(Bradford-Gordy)

Nahráno: 18./30.7. 1963, Studio 2, Abbey Road, EMI
Počet záznamů/výsledek: 14+3/6,7
Producent: George Martin
Zvuk. inženýr: Norman Smith
2. zvuk. inženýr: Richard Langham
Lennon - zpěv, rytmická kytara
McCartney - doprovodný zpěv, basová kytara
Harrison - doprovodný zpěv, sólová kytara
Starr - bicí
George Martin - piano

V letech 1960-4 ji skupina pravidelně hrávala na koncertech. Nahrávka je esencí všeho, čím Beatles v té době byli.
The best things in life are free
but you can keep them for the birds and bees
now give me money
that's what I want
that's what I want
that's what I want.

You loving give me a thrill
but your loving don't pay my bills
now give me money
that's what I want
that's what I want
that's what I want.

Money don't get everything it's true
what it don't get I can't use
now give.

Money don't get everything it's true
what it don't get I can't use
now give money
that's what I want
that's what I want
that's what I want.

Well now give me money
that's what I want
a whole lotta money
that's what I want
oh yeah I wanna be free
that's what I want
a whole lotta money
that's what I want
that's what I want
that's what I want
that's what I want
well now give me money
that's what I want
a lotta money
that's what I want
oh yeah you need money
that's what I want
gimme money
that's what I want
that's what I want
that's what I want
that's what I want.

© 1959 United Partnership Ltd.
Nejlepší věci v životě jsou zadarmo
ale stejně jsou úplně k ničemu
tak mi dej peníze
to je, co já chci
to je, co já chci
to je, co já chci.

Tvoje láska mě vzrušuje
ale tvá láska nezaplatí moje účty
tak mi dej peníze
to je, co já chci
to je, co já chci
to je, co já chci.

Za peníze se všechno nekoupí, fakt
ale co se za ně nekoupí, je mi na nic
tak davaj.

Za peníze se všechno nekoupí, fakt
ale co se za ně nekoupí, je mi na nic
tak dej je sem
to je, co já chci
to je, co já chci
to je, co já chci.

Tak dej mi prachy
to je, co já chci
hodně peněz
to je, co já chci
jo chtěl bych být svobodný
to je, co já chci
hodně peněz
to je, co já chci
to je, co já chci
to je, co já chci
to je, co já chci
fajn, tak mi dej prachy
to je, co já chci
hodně peněz
to je, co já chci
jo potřebuješ peníze
to je, co já chci
spousty prachů
to je, co já chci
to je, co já chci
to je, co já chci
to je, co já chci.

© 2000 Rigby & Jiří Kupr